Kvikguide
Der er sprunget et vandrør
Vandrøret er sprunget (efter målerbrønden):
Søg at lokalisere målerbrønden (typisk nær vejen) og luk for vandet.
Røret er sprunget i vejen eller der kan ikke lokaliseres målerbrønd:
Ring til Frederikssund Forsyning:
Mandag – torsdag 9:00 -15:00 og fredag 9:00 – 12:00
Uden for åbningstid giver en telefonsvarer instruktioner.
Der er ingen strøm i boligen
Tjek husets relæ, tjek om der er gået en sikring: Skift sikring
Er der er ingen problemer med relæ ellers sikringer, spørg om naboen heller ikke har strøm:
Ring til Ørsted – 7210 2030
Væltede træer efter storme
Er der væltet træer i rabatten og/eller ud over vejen:
Du finder kontaktinfo til de ansvarlige for hegn og hæk på bestyrelsens side.
Kontingent, adresseændringer, sags af sommerhus og flytning
- Spørgsmål om kontingentbeløb og/eller indbetaling af samme
- Manglende betaling af kontingent
- Melde flytning
- Oplyse om salg af sommerhus
Du finder kontaktinfo til foreningens administrator på bestyrelsens side.
Veje
- Huller i asfalten
- Ødelagte og/eller manglende vejskilte og standere
Du finder kontaktinfo til den ansvarlige for veje på bestyrelsens side.
Dræn
- Dræn i rabatten trækker ikke
- Dræn i egne haver
- Afhjælp selv problemet
- Kontakt drænformanden ved brug for vejledning
Hegn og hæk
- Manglende oversigt ved vejhjørner
- Henstilling af affald og andet i rabatter
Fællesarealer: v/Hjortevej, v/Højen, v/Strandengene og v/Fjordslugten
- Strandede både
- Henkastning af affald
Du finder kontaktinfo til den ansvarlige for fællesarealer på bestyrelsens side.