Nyt fra bestyrelsen

Tak for en god generalforsamling

Kære medlemmer, 

Tusind tak til alle jer, der mødte op til vores ordinære generalforsamling søndag den 10. maj i Skovens Forsamlingshus - tak for den gode stemning og positive input til bestyrelsen. 

Generalforsamlingen er foreningens øverste myndighed og jeres fremmøde er med til at sikre en stærk grundejerforening. 

Når referatet fra generalforsamlingen er færdigt og godkendt, bliver det lagt her på hjemmesiden. 

Bestyrelsen

Vi byder velkommen til Per Ammentorp som nyt medlem af bestyrelsen og til Anja Hansen som suppleant. 

Bestyrelsen består nu af Eva P. Bjørk, Torben Kirkbøl og Preben Byberg der blev genvalgt, samt Dan Wandahl, Niels Paludan og altså vores nye medlem Per Ammentorp. 

Bestyrelsen konstituerer sig endeligt ved det første bestyrelsesmøde lørdag den 11. juni 2026. Umiddelbart efter konstitueringen kan du se hvem, der er i hvilke udvalg på vores hjemmeside